Îmbunătățește-ți tehnice de înot la cursuri de înot adulți

0
20
Îmbunătățește-ți tehnice de înot la cursuri de înot adulți

La cursuri înot adulți scopul primei săptămâni este de a învăța cum să te relaxezi în apă și să îți depășești temerile. Vei învăța cum să respiri și să aluneci prin apă, stăpânind poziția corectă a corpului și astfel, vei începe să te simți confortabil în bazinul de înot. La cursurile de înot îți vei învinge frica de apă și de adâncime, îți vei tonifia corpul, îți vei îmbunătăți viteza și abilitățile de coordonare etc. Este suficient să spui că ești interesat de înot și de restul se ocupă antrenorul.

Ce oferă cursurile de înot copii?

Toată lumea ar trebui să poată înota și, cu cât învață mai repede, cu atât mai bine. Ce oferă înotul unui copil? Experții din multe țări consideră că înotul ajută la întărirea sănătății copilului și îl ajută să se dezvolte corect. Exercițiile în apă duc la îmbunătățirea organelor circulatorii și respiratorii. În apă, sarcina de pe coloana vertebrală este îndepărtată și se formează postura corectă. Mișcarea activă întărește oasele și previne dezvoltarea picioarelor plate. De asemenea, sistemul nervos este întărit. Somnul devine mai puternic, pofta de mâncare se îmbunătățește, tonusul general al corpului crește. Mișcarea se îmbunătățește, rezistența crește. Lecțiile de înot copii nu au nicio legătură cu competiția și antrenamentul unui înotător sportiv.

Oamenii de știință cred că înotul pentru copii a fost dezvoltat în rândul popoarelor care trăiesc lângă apă. Ceea ce numim acum înotul pentru copii, a fost descoperit în Australia de către doamna Timerman în 1939 întâmplător. În zilele toride de vară, medicul ei a sfătuit-o să-și ducă copilul cu la cursuri de înot pentru copii. Timerman a văzut că copilul înflorește literalmente în apă. Acest lucru a determinat-o să scrie o carte care a devenit mai târziu, un manual la nivel mondial despre lecțiile de înot pentru copii. 

Cursuri înot adulți – Elimină stresul

Mulți adulți se tem foarte mult de apă. Această frică trebuie abordată la o vârstă fragedă, altfel poate deveni o fobie pe măsură ce crești. Înotul poate fi introdus la o vârstă fragedă pentru a spori încrederea copilului în apă. Înotul te obligă să-ți reglezi respirația și permite mai mult oxigen către mușchi. De asemenea, promovează masajul muscular și ameliorează stresul. Apa dintr-un bazin înot provoacă emoții calme și meditative și este, de asemenea, o activitate care poate acționa ca un calmant al stresului. Cursurile de înot sunt o modalitate excelentă de a socializa și de a-ți face noi prieteni. Este un mod minunat de a râde și de a te antrena excelent. Odată ce începi să înoți, vei descoperi că este captivant și corpul tău este dornic să se scufunde în apă pentru a înota. Acest lucru se datorează faptului că toate părțile corpului sunt exercitate în apă, în timp ce creierul se bucură de relaxare și liniște. 

Dacă obosești repede, ai dificultăți de respirație atunci când înoți în mod normal, consumi prea multă energie, începi să te sufoci după câteva zeci sau sute de metri de înot, picioarele devin mai grele dacă începi să înoți rapid, colegii și prietenii te depășesc după 10 metri și îți este greu să înoți chiar și într-un costum de neoprene, în primul rând, trebuie să lucrezi la tehnica ta de înot, mergând la cursuri înot adulți la un bazin înot